Beste patiënt,

Onze praktijk is op het moment weer volgens reguliere openingstijden geopend.  Wij hanteren de richtlijnen van het RIVM, het ministerie van VWS en de mondzorgkoepels. De komende periode gelden in onze praktijk de volgende extra maatregelen om jou veilig te kunnen ontvangen:

• Indien er sprake is van luchtwegklachten zoals hoesten, neusverkoudheid, kortademigheid, smaak- en reukverlies of koorts dan kan de afspraak NIET doorgaan. Geef dit zo spoedig mogelijk door via e-mail: info@orthodontiegroningerhof.nl
  • Indien er in de voorgaande 14 dagen contact is geweest met een Covid-19 besmet persoon, dan kan de afspraak NIET doorgaan. Geef dit zo spoedig mogelijk door via e-mail.
  • Wij waarderen het als u een mondmasker draagt.
  • Bij patiënten met chronische aandoeningen van luchtwegen en longen, chronische hartaandoeningen, diabetes mellitus, ernstige nieraandoeningen, verminderde weerstand tegen infecties door medicijngebruik voor auto-immuunziekten, na orgaantransplantatie, bij hematologische aandoeningen, bij asplenie, bij afweerstoornissen of en bij chemotherapie/ bestraling zal moeten worden afgewogen of behandeling noodzakelijk en gewenst is.
  • De praktijk gaarne vlak voor de afgesproken tijd betreden.
  •  1 ouder/verzorger mee naar binnen bij eerste consult, planbespreking en het maken van afdrukken/foto’s.
  • Neem plaats in de wachtkamer en houd uw handen bij elkaar.
  • Bij binnenkomst meteen de handen desinfecteren.
  • In de wachtkamer zijn een beperkt aantal zitplaatsen en houd steeds 1,5 meter afstand tot elkaar.
  • Graag thuis al tandenpoetsen, dit is nu niet mogelijk in de praktijk.
  • Het patiënten toilet is afgesloten. Graag uw begrip hiervoor.

Als wij met z’n allen rekening houden met bovenstaande maatregelen, dan kunnen wij iedereen een veilige behandeling in onze praktijk mogelijk maken. Het virus verslaan we met elkaar, daarom vertrouwen we op uw begrip in deze bijzondere en uitzonderlijke situatie.

Inschrijven nieuwe patiënt
WebApp